Топ-100 Aljazeera upset the balance, but also acknowledged the defeat of the Armenians.

Aljazeera upset the balance, but also acknowledged the defeat of the Armenians.


On November 1, the English editorial office of Aljazeera published a report on Nagorno-Karabakh.

From the first minutes it is clear that field research is biased. In this video, correspondent Bernard Smith talks about Turkey's support for its ally Azerbaijan, while Russia left Armenia alone in the field. And on this “fact” he tried to form the image of an oppressed Armenian, thereby prompting the world community to support Armenia in any way.

The Aljazeera reporter tried to remain impartial in the next part of the interview, but his feelings seriously hindered him.

However, referring to Armenian officials, he confirmed that the Azerbaijani army is rapidly advancing towards the strategically important city of Shusha, south of Khankendi. The head of the so-called NKR told him that the Armed Forces of Azerbaijan are located about 3 km from Shusha.

Note that this report was broadcast on November 1.

Today is November 3, and media representatives from all over the world unambiguously confirm that the Azerbaijani army is in the immediate vicinity of Shusha.

0/Şərhlər

Previous Post Next Post